Egy hazai ipari kisvállalat, aki ipari forgógépek karbantartásával, felújjításával és szervizelésével foglalkozik, egyre növekvő ügyfél számmal és dolgozói létszámmal.

A cég azzal a problémával szembesült, hogy üzleti folyamatai széttagoltak, átláthatatlanok és részben papíralapúak voltak. A raktárkészlet-kezelés, rendelések feldolgozása, ügyfélkommunikáció és belső adminisztráció külön rendszerekben, papír alapon vagy épp Excel-táblákban zajlott, ami gyakori hibákat és időveszteséget okozott.

A vezetőség egy olyan egyedi fejlesztésű és testreszabható felhőalapú vállalatirányítási rendszert keresett, amely képes lefedni a teljes működést, rugalmasan módosítható, integrálható meglévő rendszerekkel, és mobil eszközökről is elérhető.

A Sárkány Informatikai Zrt. csapata kidolgozott az ügyféllel közösen egy olyan egyedi, PHP-alapú vállalatirányítási megoldást, amely:

  • Modulárisan felépített CRM rendszert biztosít kapcsolattartásra, partnerkezelésre, értékesítési és logisztikai folyamatokra.
  • Elő van készítve, hogy API-kapcsolaton keresztül integrálható legyent a már használt számlázó és pénzügyi szoftverrel.
  • Valós idejű raktárkészlet-kezelés, amely mobil eszközről böngészőben is működik.
  • Beépített projekt-/munkanyilvántartó segíti a menedzsmentet. Ennek a modulnak a segítségével általános rezsi és munkaráfordítás kalkulálható.
  • Napi automatizált adatmentések, biztonságos jogosultsági rendszer és webes adminisztrációs felület biztosítja a megbízható működést.

 

Több, mint 1 éve használják a szoftvert, amivel elértek:

  • 25%-kal gyorsabb ügyfélkiszolgálás a digitalizált rendelés- és kommunikációs folyamathoz köszönhetően.
  • 90%-kal csökkentett adminisztrációs hibaarány, mivel minden adat egy helyen, struktúráltan érhető el.
  • Jelentős időmegtakarítás a napi raktárkészlet-kezelési és logisztikai műveleteknél.
  • Rugalmasság a jövőbeli fejlesztésekhez: új modulok (pl. hibabejelentő, szervizkövetés) gyorsan integrálhatók.