Beléptetés, munkaidő nyilvántartás
Kinek ajánljuk?
- Olyan állami szervezeteknek, akiknél nem megoldott a beléptetés.
- Olyan profit-orientált cégeknek, akik szeretnék növelni munkatársaik hatékonyságát.
- Cégeknek, akik szeretnék beosztáshoz kötni egy adott munkaterületre való belépést.
- Szervezeteknek, akik szeretnék leváltani a kötelező papír alapú munkaidő-nyilvántartást.
Miért válassza?
- mert fejlesztői mögött több mint tíz éves szakmai tapasztalat áll.
- mert megbízhatóságát és eredményességét sok nagy felhasználó szervezet igazolja.
- mert egy helyről tudja megvásárolni mind a hardver, mind a szoftver komponenseket.
- mert bevezetésével
olyan modern technikai megoldás mellett dönt, mely könnyen integrálható
a már létező, vagy a jövőben bevezetésre kerülő Intranet rendszerébe.
- mert a rendszer fejlesztése folyamatos, így kedvező áron juthat hozzá a legújabb frissítésekhez.
Rendszerünk egy
Internet platformra helyezett, kiforrott munkaidő-nyilvántartó és
beléptető rendszer. Az ajánlott alkalmazás hardver és szoftver elemekből
áll, komplex megoldást nyújtva, első kézből, egy szállítótól.
Minden igényt kielégít a munkaidő menedzsmentjével és a beléptetéssel
kapcsolatosan, a vállalat méretétől függetlenül. A munkaidő automatikus
követésére szolgál, a megérkezés pillanatának rögzítésétől kezdve a
munka végeztéig, az adatok olyan formátumú rögzítésével, amelyek
segítségével a legkönnyebben kiszámolható a fizetés, követhető a
hatékonyság. Mindez a személyzeti osztállyal összeköttetésben, vezetői
kontroll mellett történik.
Rendszerünk azonban még ennél is többre képes: ellenőrzi a hiányzásokat,
kezeli az országos, vagy szervezeti szintű ünnepnapokat és munkaszüneti
napokat, a túlórát, a szabadságokat, a betegállományt, a vállalat
épületén kívül történő munkát, a munkaidővel kapcsolatban előre nem
látható problémákat, időbeosztás-tervezeteket rajzol fel, és azonnal
reagál új helyzetekre vagy megkötésekre, stb.
Ezek az alkalmazási területek is azok közé tartoznak, melyek számára
eltárol minden eseményt az Ön által meghatározott időtartamra. Ezek az
eltárolt adatok hasznosak lehetnek bármilyen nézeteltérés, vagy
rutinellenőrzések kapcsán.
A rendszer komponensei, moduljai a következők:
- komplex személyügyi nyilvántartás,
- szervezeti egységek (igazgatóságok, osztályok, stb.) nyilvántartása,
- események kezelése,
- naptár funkciók,
- szabadságok többszintű kezelése,
- ki- és belépések követése, engedélyezése,
- vezetői ellenőrzések, lekérdezések, statisztikák,
- időszakos összesítő,
- zárak, kapuk, sorompók automatikus működtetése.
Főbb rendszerjellemzők:
- teljes egészében Internet alapú technológia,
- relációs adatbázis motor (SQL),
- szerver-kliens architektúra,
- multiplatform,
- ingyenes szerver oldali operációs rendszer és alkalmazások,
- kliens-oldalon installáció-mentes használat,
- nyílt kliens-szám,
- skálázható jogosultsági rendszer,
- saját fejlesztésű hardver elemek,
- megszemélyesített, érintésmentes (proxy) kártyák a munkatársaknak.
Kapcsolatfelvétel >>>