Másfél évtizeddel ezelőtt cégünk vezetője marketing szakembereknek
tartott bemutatót „Chip-jük meg a vevőket„ címmel. Akkor még híre hamva
sem volt a közösségi marketingnek, SEO-zásnak. Mára a chipkártya alapú
loyalty rendszereket túlhaladta az idő.
Minden magyar fogyasztónak átlag 5-10 vevőkártyája is lehetne, de nincs,
mert félkész, nem motivált kártyák sokaságát kapja és csak kevés az
igazán „szerethető” kártya. Ugyanakkor az aktív és stabil loyalitást
nehéz megtartani, pedig az igazi cél ez lenne. Általában kevés az olyan
körültekintően tervezett kártya stratégia, ami a kártya rendszerből,
kártya használatból kinyert adatokra építi vevőkezelését ,
ügyfélközpontját , amely végső soron folyamatosan növelni tudja hűséges
vevőinek számát, vevő megtartó erejét. Pedig a kártya mozgások nagyon
sok információt elárulnak a fogyasztói szokásokról és ez komoly verseny
előnyt jelenthet.
A jó ügyfél kártya rendszer tervezése:
bevezető kedvezmények, induló szakasz;
adatgyűjtés a vevő szokásokról, modellezése, elemzés,
korrekció a kártya program motivációs célrendszerében;
aktív kommunikáció a kártya rendszer használatát illetően, konkurencia figyelése;
partneri kibocsátói kör /több kibocsátó egy kártyán/;
több helyen elfogadható kártya, akár több országban is elfogadható kártya;
nagyobb adatbázis, mélyebb elemzés lehetősége;
a hűség tényleges jutalmazása, megszilárdítása;
Elektronikus és
hamisíthatatlan, színes, szagos, extravagáns kártyákkal, könnyen
telepíthető és biztonságos olvasó hálózattal illetve a tranzakciós
adatokat adatbázisba rendező szoftver testre szabásával mi készen
állunk arra, hogy Önöknek sikeres ügyfél kártya programja legyen. Az
üzleti terület rendelkezésére állhat egy olyan elemző eszköz, amely
modellezi az egyes akciók, kampányok sikerét. Mikor érdemes árat
engedni, pontot gyűjteni, ajándékot adni stb.
A sikeres ügyfél kártya rendszer a tervezésen és a folyamatos
korrigáláson, tökéletesítésen múlik. Mi a nyomdai, informatikai,
adatbázis kezelési és elemzési szoftver fejlesztését biztosítjuk.
Érdeklik a különleges kártyák?
Érdeklik a kártyák mozgását elemző eszközök?
Biztonságos kártya megszemélyesítésre lenne szüksége?
Saját kártya előállítást szeretné?
Sikeres kártya rendszer kialakításában és üzemeltetésében állunk rendelkezésükre.
7 fontos lépés az Ön hűségkártya rendszerének hatékony működéséhez!
Ügyfélszolgálatok, marketingmenedzserek, reklámügynökségek legfrissebb
tapasztalatainak összegzése, több száz sikeresen működő
hűségkártya-rendszer alapján.
Az
egyedi kártyamegszemélyesítés tartós és esztétikus módja az adatok
dombornyomással történő felvitele. Az adatok elhelyezési lehetősége az
alábbi ábra szerint lehetséges.
Az NFC technológiáról
A Near Field Communication (NFC) egy olyan új,
rövid távú (kis hatósugarú), vezeték nélküli kapcsolódási technológia,
mely különféle érintkezés nélküli összeköttetési és felismerési
technológiákból fejlődött ki.
Milyen a jó ügyfélkártya?
Másfél évtizeddel ezelőtt cégünk vezetője marketing szakembereknek
tartott bemutatót „Chip-jük meg a vevőket„ címmel. Akkor még híre hamva
sem volt a közösségi marketingnek, SEO-zásnak. Mára a chipkártya alapú
loyalty rendszereket túlhaladta az idő.
Turisztikai célú kártyarendszerek
Az intelligens
kártyarendszer a helyi turizmus megerősödésében érdekelt turisztikai
vállalkozások, helyi önkormányzatok és TDM szervezetek közös céljainak
elérését segítő infotechnológia eszköz.
Gift kártyák
Új üzletet nyitott, de nincs kialakult vevőköre?
Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
Az
ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal
levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód,
mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben
adminisztrálni.
Szociális Kártya rendszerek
Egyre komolyabb problémaként jelentkezik az önkormányzatok esetén a
szociális támogatások és segélyek kezelése, valamint az összegek nem a
célnak megfelelő felhasználása (ital, dohány áru, uzsorafolyamatok,
stb..).
Településkártya rendszerek
Kétirányú
kommunikációra épülő (lakosok és a városvezetés között), szorosan az
adott város brandjéhez kötődő, rugalmasan testre szabható intelligens
kártyarendszer.
A
kártyát a település önkormányzata bocsátja ki (általában térítés
ellenében) az állandó lakhellyel rendelkező lakosok számára, valamint a
rendszer üzemeltetője is a város, vagy annak tulajdonolt intézménye,
cége.