Sárkány Informatikai Zrt.

Milyen a jó ügyfélkártya?

Másfél évtizeddel ezelőtt cégünk vezetője marketing szakembereknek tartott bemutatót „Chip-jük meg a vevőket„ címmel.  Akkor még híre hamva sem volt a közösségi marketingnek, SEO-zásnak. Mára a chipkártya alapú loyalty rendszereket túlhaladta az idő.

Minden magyar fogyasztónak átlag 5-10 vevőkártyája is lehetne, de nincs, mert félkész, nem motivált kártyák sokaságát kapja és csak kevés az igazán „szerethető” kártya. Ugyanakkor az aktív és stabil loyalitást nehéz megtartani, pedig az igazi cél ez lenne. Általában kevés az olyan körültekintően tervezett kártya stratégia, ami a kártya rendszerből, kártya használatból kinyert adatokra építi vevőkezelését , ügyfélközpontját , amely végső soron folyamatosan növelni tudja hűséges vevőinek számát, vevő megtartó erejét. Pedig a kártya mozgások nagyon sok információt elárulnak a fogyasztói szokásokról és ez komoly verseny előnyt jelenthet.

A  jó ügyfél kártya rendszer tervezése:
  • bevezető kedvezmények, induló szakasz;
  • adatgyűjtés a vevő szokásokról, modellezése, elemzés,
  • korrekció a kártya program motivációs célrendszerében;
  • aktív kommunikáció a kártya rendszer használatát illetően, konkurencia figyelése;
  • partneri kibocsátói kör /több kibocsátó egy kártyán/;
  • több helyen elfogadható kártya, akár több országban is elfogadható kártya;
  • nagyobb adatbázis, mélyebb elemzés lehetősége;
  • a hűség tényleges jutalmazása, megszilárdítása;
Elektronikus és hamisíthatatlan, színes, szagos, extravagáns kártyákkal, könnyen telepíthető és biztonságos olvasó hálózattal illetve a tranzakciós adatokat adatbázisba rendező szoftver  testre szabásával mi készen állunk  arra, hogy Önöknek sikeres ügyfél kártya programja legyen. Az üzleti terület rendelkezésére állhat egy olyan elemző eszköz, amely modellezi az egyes akciók, kampányok sikerét. Mikor érdemes árat engedni, pontot gyűjteni, ajándékot adni stb.

A sikeres ügyfél kártya rendszer a tervezésen és a folyamatos korrigáláson, tökéletesítésen múlik.  Mi a nyomdai, informatikai, adatbázis kezelési és elemzési szoftver  fejlesztését biztosítjuk.  

Érdeklik a különleges kártyák?
Érdeklik  a kártyák mozgását elemző eszközök?
Biztonságos kártya megszemélyesítésre lenne szüksége?
Saját kártya előállítást szeretné?


Sikeres kártya rendszer kialakításában és üzemeltetésében állunk rendelkezésükre.

Kapcsolatfelvétel >>>

KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK

  • Hogyan alakíthatjuk ki a vevőhűséget?

    7 fontos lépés az Ön hűségkártya rendszerének hatékony működéséhez!  
    Ügyfélszolgálatok, marketingmenedzserek, reklámügynökségek legfrissebb tapasztalatainak összegzése, több száz sikeresen működő hűségkártya-rendszer alapján.

  • Plasztikkártya-megszemélyesítés dombornyomással (EMBOSS)

    Az egyedi kártyamegszemélyesítés tartós és esztétikus módja az adatok dombornyomással történő felvitele. Az adatok elhelyezési lehetősége az alábbi ábra szerint lehetséges.

  • Az NFC technológiáról

    A Near Field Communication (NFC) egy olyan új, rövid távú (kis hatósugarú), vezeték nélküli kapcsolódási technológia, mely különféle érintkezés nélküli összeköttetési és felismerési technológiákból fejlődött ki.

  • Milyen a jó ügyfélkártya?

    Másfél évtizeddel ezelőtt cégünk vezetője marketing szakembereknek tartott bemutatót „Chip-jük meg a vevőket„ címmel.  Akkor még híre hamva sem volt a közösségi marketingnek, SEO-zásnak. Mára a chipkártya alapú loyalty rendszereket túlhaladta az idő.

  • Turisztikai célú kártyarendszerek

    Az intelligens kártyarendszer a helyi turizmus megerősödésében érdekelt turisztikai vállalkozások, helyi önkormányzatok és TDM szervezetek közös céljainak elérését segítő infotechnológia eszköz.

  • Gift kártyák

    Új üzletet nyitott, de nincs kialakult vevőköre?
    Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
    Az ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód, mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben adminisztrálni.

  • Szociális Kártya rendszerek

    Egyre komolyabb problémaként jelentkezik az önkormányzatok esetén a szociális támogatások és segélyek kezelése, valamint az összegek nem a célnak megfelelő felhasználása (ital, dohány áru, uzsorafolyamatok, stb..).

  • Településkártya rendszerek

    Kétirányú kommunikációra épülő (lakosok és a városvezetés között), szorosan az adott város brandjéhez kötődő, rugalmasan testre szabható intelligens kártyarendszer.
    A kártyát a település önkormányzata bocsátja ki (általában térítés ellenében) az állandó lakhellyel rendelkező lakosok számára, valamint a rendszer üzemeltetője is a város, vagy annak tulajdonolt intézménye, cége.