Sárkány Informatikai Zrt.

Gift kártyák


Új üzletet nyitott, de nincs kialakult vevőköre?

Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?

Az ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód, mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben adminisztrálni.

Ha nekem ajándékkártyám lenne,
  • biztos, hogy nem dobnám el, mint a prospektusok szinte 100%-át!
  • akkor is elmennék levásárolni a pontokat, ha egyébként nem akarnék pont abba az üzletbe menni!
  • de épp nem lenne rá szükségem, akkor is gondoskodnék róla, hogy valakinek átadjam!
Ha én gift kártya rendszert vezetnék be,
  • piacot kutatnék és meghatároznám az elérendő célcsoport lehetséges motivációit
  • a célszegmenshez igazodva tervezném meg a kártya designelemeit, a használat szabályairól szóló kampányt, a felhasználáshoz, alkalmazáshoz szükséges háttérrendszert
  • a gift kártya használata nyilvántartás nélkül visszaélésekre ad lehetőséget, ugyanakkor a háttérrendszer nemcsak a nyilvántartásra jó, hanem fontos vevőinformációkat is le lehet belőle szűrni, amiket pedig az üzleti döntésekhez lehet használni
  • ma már a technikai fejlődésnek megfelelően, viszonylag olcsón feltölthető, úgynevezett "prepaid- kártyát" bocsátanék ki
Az milyen fantasztikus lenne, ha vevőim előre kifizetnék nekem, amit majd vásárolni akarnak. Ehhez gondosan megtervezett ajándékkártya-rendszerre van szükség, amelyhez a Sárkány Informatikai Zrt. szakembereitől érdemes tanácsot kérni!



Kapcsolatfelvétel >>>

KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK

  • Hogyan alakíthatjuk ki a vevőhűséget?

    7 fontos lépés az Ön hűségkártya rendszerének hatékony működéséhez!  
    Ügyfélszolgálatok, marketingmenedzserek, reklámügynökségek legfrissebb tapasztalatainak összegzése, több száz sikeresen működő hűségkártya-rendszer alapján.

  • Plasztikkártya-megszemélyesítés dombornyomással (EMBOSS)

    Az egyedi kártyamegszemélyesítés tartós és esztétikus módja az adatok dombornyomással történő felvitele. Az adatok elhelyezési lehetősége az alábbi ábra szerint lehetséges.

  • Az NFC technológiáról

    A Near Field Communication (NFC) egy olyan új, rövid távú (kis hatósugarú), vezeték nélküli kapcsolódási technológia, mely különféle érintkezés nélküli összeköttetési és felismerési technológiákból fejlődött ki.

  • Milyen a jó ügyfélkártya?

    Másfél évtizeddel ezelőtt cégünk vezetője marketing szakembereknek tartott bemutatót „Chip-jük meg a vevőket„ címmel.  Akkor még híre hamva sem volt a közösségi marketingnek, SEO-zásnak. Mára a chipkártya alapú loyalty rendszereket túlhaladta az idő.

  • Turisztikai célú kártyarendszerek

    Az intelligens kártyarendszer a helyi turizmus megerősödésében érdekelt turisztikai vállalkozások, helyi önkormányzatok és TDM szervezetek közös céljainak elérését segítő infotechnológia eszköz.

  • Gift kártyák

    Új üzletet nyitott, de nincs kialakult vevőköre?
    Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
    Az ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód, mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben adminisztrálni.

  • Szociális Kártya rendszerek

    Egyre komolyabb problémaként jelentkezik az önkormányzatok esetén a szociális támogatások és segélyek kezelése, valamint az összegek nem a célnak megfelelő felhasználása (ital, dohány áru, uzsorafolyamatok, stb..).

  • Településkártya rendszerek

    Kétirányú kommunikációra épülő (lakosok és a városvezetés között), szorosan az adott város brandjéhez kötődő, rugalmasan testre szabható intelligens kártyarendszer.
    A kártyát a település önkormányzata bocsátja ki (általában térítés ellenében) az állandó lakhellyel rendelkező lakosok számára, valamint a rendszer üzemeltetője is a város, vagy annak tulajdonolt intézménye, cége.