Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
Az
ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal
levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód,
mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben
adminisztrálni.
Ha nekem ajándékkártyám lenne,
biztos, hogy nem dobnám el, mint a prospektusok szinte 100%-át!
akkor is elmennék levásárolni a pontokat, ha egyébként nem akarnék pont abba az üzletbe menni!
de épp nem lenne rá szükségem, akkor is gondoskodnék róla, hogy valakinek átadjam!
Ha én gift kártya rendszert vezetnék be,
piacot kutatnék és meghatároznám az elérendő célcsoport lehetséges motivációit
a
célszegmenshez igazodva tervezném meg a kártya designelemeit, a
használat szabályairól szóló kampányt, a felhasználáshoz, alkalmazáshoz
szükséges háttérrendszert
a
gift kártya használata nyilvántartás nélkül visszaélésekre ad
lehetőséget, ugyanakkor a háttérrendszer nemcsak a nyilvántartásra jó,
hanem fontos vevőinformációkat is le lehet belőle szűrni, amiket pedig
az üzleti döntésekhez lehet használni
ma már a technikai fejlődésnek megfelelően, viszonylag olcsón feltölthető, úgynevezett "prepaid- kártyát" bocsátanék ki
Az
milyen fantasztikus lenne, ha vevőim előre kifizetnék nekem, amit majd
vásárolni akarnak. Ehhez gondosan megtervezett ajándékkártya-rendszerre
van szükség, amelyhez a Sárkány Informatikai Zrt. szakembereitől érdemes
tanácsot kérni!