Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
Az
ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal
levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód,
mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben
adminisztrálni.
Ha nekem ajándékkártyám lenne,
biztos, hogy nem dobnám el, mint a prospektusok szinte 100%-át!
akkor is elmennék levásárolni a pontokat, ha egyébként nem akarnék pont abba az üzletbe menni!
de épp nem lenne rá szükségem, akkor is gondoskodnék róla, hogy valakinek átadjam!
Ha én gift kártya rendszert vezetnék be,
piacot kutatnék és meghatároznám az elérendő célcsoport lehetséges motivációit
a
célszegmenshez igazodva tervezném meg a kártya designelemeit, a
használat szabályairól szóló kampányt, a felhasználáshoz, alkalmazáshoz
szükséges háttérrendszert
a
gift kártya használata nyilvántartás nélkül visszaélésekre ad
lehetőséget, ugyanakkor a háttérrendszer nemcsak a nyilvántartásra jó,
hanem fontos vevőinformációkat is le lehet belőle szűrni, amiket pedig
az üzleti döntésekhez lehet használni
ma már a technikai fejlődésnek megfelelően, viszonylag olcsón feltölthető, úgynevezett "prepaid- kártyát" bocsátanék ki
Az
milyen fantasztikus lenne, ha vevőim előre kifizetnék nekem, amit majd
vásárolni akarnak. Ehhez gondosan megtervezett ajándékkártya-rendszerre
van szükség, amelyhez a Sárkány Informatikai Zrt. szakembereitől érdemes
tanácsot kérni!
7 fontos lépés az Ön hűségkártya rendszerének hatékony működéséhez!
Ügyfélszolgálatok, marketingmenedzserek, reklámügynökségek legfrissebb
tapasztalatainak összegzése, több száz sikeresen működő
hűségkártya-rendszer alapján.
Az
egyedi kártyamegszemélyesítés tartós és esztétikus módja az adatok
dombornyomással történő felvitele. Az adatok elhelyezési lehetősége az
alábbi ábra szerint lehetséges.
Az NFC technológiáról
A Near Field Communication (NFC) egy olyan új,
rövid távú (kis hatósugarú), vezeték nélküli kapcsolódási technológia,
mely különféle érintkezés nélküli összeköttetési és felismerési
technológiákból fejlődött ki.
Milyen a jó ügyfélkártya?
Másfél évtizeddel ezelőtt cégünk vezetője marketing szakembereknek
tartott bemutatót „Chip-jük meg a vevőket„ címmel. Akkor még híre hamva
sem volt a közösségi marketingnek, SEO-zásnak. Mára a chipkártya alapú
loyalty rendszereket túlhaladta az idő.
Turisztikai célú kártyarendszerek
Az intelligens
kártyarendszer a helyi turizmus megerősödésében érdekelt turisztikai
vállalkozások, helyi önkormányzatok és TDM szervezetek közös céljainak
elérését segítő infotechnológia eszköz.
Gift kártyák
Új üzletet nyitott, de nincs kialakult vevőköre?
Új vevőket szeretne elérni vagy esetleg régi vevőit akarja megerősíteni?
Az
ajándék- vagy más néven gift kártya egy vagy több alkalommal
levásárolható értéket hordoz, amelyet a kártyán használt vonalkód,
mágnescsík, stb. segítségével lehet egy háttérrendszerben
adminisztrálni.
Szociális Kártya rendszerek
Egyre komolyabb problémaként jelentkezik az önkormányzatok esetén a
szociális támogatások és segélyek kezelése, valamint az összegek nem a
célnak megfelelő felhasználása (ital, dohány áru, uzsorafolyamatok,
stb..).
Településkártya rendszerek
Kétirányú
kommunikációra épülő (lakosok és a városvezetés között), szorosan az
adott város brandjéhez kötődő, rugalmasan testre szabható intelligens
kártyarendszer.
A
kártyát a település önkormányzata bocsátja ki (általában térítés
ellenében) az állandó lakhellyel rendelkező lakosok számára, valamint a
rendszer üzemeltetője is a város, vagy annak tulajdonolt intézménye,
cége.