Megoldásunk egy Internet platformra helyezett, kiforrott beléptető és
munkaidő-nyilvántartó rendszer. Az ajánlott alkalmazás hardver és szoftver
elemekből áll, komplex megoldást nyújtva.
E rendszer minden igényt kielégít a munkaidő menedzsmentjével és a
beléptetéssel kapcsolatosan, az intézmény méretétől és tagoltságától
függetlenül. A munkaidő automatikus követésére szolgál, a megérkezés
pillanatának rögzítésétől kezdve a munka végeztéig, az adatok olyan formátumú
rögzítésével, amelyek segítségével a könnyen meghatározható minden törvényes a
munkaviszonyból eredő járandóság, követhető a hatékonyság. Mindez a
személyzeti menedzsmenttel összeköttetésben, vezetői kontroll mellett történik.
A rendszer ellenőrzi a hiányzásokat, kezeli ünnepnapokat és munkaszüneti napokat, a túlórát, a szabadságokat, a betegállományt, az intézmény telephelyein kívül végzett munkát, ügyeleti beosztásokat a munkaidővel kapcsolatban előre nem látható problémákat, időbeosztás-tervezeteket rajzol fel, és azonnal reagál új helyzetekre vagy megkötésekre, stb. Ezek az eltárolt adatok hasznosak lehetnek bármilyen ellenőrzés vagy munkaügyi jogvita kapcsán.
A rendszer komponensei, moduljai a következők:
Főbb rendszerjellemzők: