Sárkány Informatikai Zrt.

Vonalkódos cimkék, bookletek, leafletek


Népszerűek a cégünkben nyomtatott vonalkódos címkék. Olyan híres borászatok, mint a St Andrea, a Figula vagy a Kreinbacher nálunk vásárolnak. Minket választanak raktárak, vágóhidak és kertészetek és nálunk előre gyártott, vonalkódos címkét rendelnek időről időre. Irodánk könnyen megközelíthető, a parkolás ingyenes és akár extra sürgősséget is vállalunk. Népszerűek a többoldalas úgynevezett booklet címkék, amelyek többnyelvű, nagyobb mélységű termék információt tesznek lehetővé. Vállaljuk kampányokat kiegészítő színes, figyelemfelkeltő címkék gyártását vagy különleges színű, formájú, méretű termékjelölési formákat sőt termékfül szállítását is. Határontúli nyomdáink (Kárpátalja és Erdély) 24 órában állnak rendelkezésre.

Névtelen.jpg
A 'booklet' illetve harmónika, 'leaflet' címke egy több oldalas mini tájékoztató füzet egy címkében egyesítve. Többnyire a gyógyszeripari, vegyipari, és fogyasztó-ipari termékeket gyártó vállalatok használnak ilyen címkét. A termékekhez szükséges információkat és a használati útmutatást is több nyelven teszik elérhetővé, mely nem fér el egy normál címkén,mivel a rendelkezésre álló hely korlátozott és a termék külleme eltorzul, ha a felületének nagy részére szöveget helyeznek. Ezzel a címkével a termék kinézete igényes és mégis minden információ megtalálható rajta.A költségek is csökkenthetőek, mivel ez az egy speciális címke minden funkciót betölt.

Amennyiben érdeklődik e speciális címke iránt az alábbi lényeges pontokat kell végiggondolni:
  • Milyen felületre lesznek ragasztva a címkék:
    • anyaga,
    • görbe vagy sík felület,
    • milyen körülmények között lesznek tárolva a termékek?
  • Milyen legyen a címke mérete és formája?
  • Oldalak száma.
  • Booklet (úgy nyílik ki mint egy könyv) vagy leaflet (Z betűben összehajtva, úgy nyílik ki mint egy harmonika) kivitel.
  • Színek száma:
    • főoldal (front page),
    • belső oldalak,
    • alap (általában előoldal színes, többi egyszínű, néha az alapra kell nyomtatni, néha nem)
  • A címkét lamináljuk vagy ne? (ez védelmet jelent és ezzel van lezárva a címke)
  • Kell-e „easyopen” vagy újrazárható technológia?
  • Automatikus vagy kézi ragasztás szükséges
  • Többször is nyomtatni fognak e a címkére?
  • Várható mennyiség – mindenképpen minél nagyobb periódusra kell tervezni, hogy a címke ára kedvezőbb legyen (mindig van egyszeri klisé költség, és egyedi méret esetén kivágó szerszám költség)

További információ, ajánlatkérés>>>