Sárkány Informatikai Zrt.
Intelligencia, egy érintésre!
 
  Rólunk Kapcsolat Webshop Blog Oldaltérkép
 
 
 
 
Dolgozói beléptetés, munkaidő nyilvántartás

Kinek ajánljuk?
  • Olyan állami szervezeteknek, akiknél nem megoldott a beléptetés.
  • Olyan profit-orientált cégeknek, akik szeretnék növelni munkatársaik hatékonyságát.
  • Cégeknek, akik szeretnék beosztáshoz kötni egy adott munkaterületre való belépést.
  • Szervezeteknek, akik szeretnék leváltani a kötelező papír alapú munkaidő-nyilvántartást.
Miért válassza?
  • mert fejlesztői mögött több mint tíz éves szakmai tapasztalat áll.
  • mert megbízhatóságát és eredményességét sok nagy felhasználó szervezet igazolja.
  • mert egy helyről tudja megvásárolni mind a hardver, mind a szoftver komponenseket.
  • mert bevezetésével olyan modern technikai megoldás mellett dönt, mely könnyen integrálható a már létező, vagy a jövőben bevezetésre kerülő Intranet rendszerébe.
  • mert a rendszer fejlesztése folyamatos, így kedvező áron juthat hozzá a legújabb frissítésekhez.
Rendszerünk egy Internet platformra helyezett, kiforrott munkaidő-nyilvántartó és beléptető rendszer. Az ajánlott alkalmazás hardver és szoftver elemekből áll, komplex megoldást nyújtva, első kézből, egy szállítótól.
 
Minden igényt kielégít a munkaidő menedzsmentjével és a beléptetéssel kapcsolatosan, a vállalat méretétől függetlenül. A munkaidő automatikus követésére szolgál, a megérkezés pillanatának rögzítésétől kezdve a munka végeztéig, az adatok olyan formátumú rögzítésével, amelyek segítségével a legkönnyebben kiszámolható a fizetés, követhető a hatékonyság. Mindez a személyzeti osztállyal összeköttetésben, vezetői kontroll mellett történik.
 
Rendszerünk azonban még ennél is többre képes: ellenőrzi a hiányzásokat, kezeli az országos, vagy szervezeti szintű ünnepnapokat és munkaszüneti napokat, a túlórát, a szabadságokat, a betegállományt, a vállalat épületén kívül történő munkát, a munkaidővel kapcsolatban előre nem látható problémákat, időbeosztás-tervezeteket rajzol fel, és azonnal reagál új helyzetekre vagy megkötésekre, stb.
 
Ezek az alkalmazási területek is azok közé tartoznak, melyek számára eltárol minden eseményt az Ön által meghatározott időtartamra. Ezek az eltárolt adatok hasznosak lehetnek bármilyen nézeteltérés, vagy rutinellenőrzések kapcsán.

A rendszer komponensei, moduljai a következők:
  • komplex személyügyi nyilvántartás,
  • szervezeti egységek (igazgatóságok, osztályok, stb.) nyilvántartása,
  • események kezelése,
  • naptár funkciók,
  • szabadságok többszintű kezelése,
  • ki- és belépések követése, engedélyezése,
  • vezetői ellenőrzések, lekérdezések, statisztikák,
  • időszakos összesítő,
  • zárak, kapuk, sorompók automatikus működtetése.
Főbb rendszerjellemzők:
  • teljes egészében Internet alapú technológia,
  • relációs adatbázis motor (SQL),
  • szerver-kliens architektúra,
  • multiplatform,
  • ingyenes szerver oldali operációs rendszer és alkalmazások,
  • kliens-oldalon installáció-mentes használat,
  • nyílt kliens-szám,
  • skálázható jogosultsági rendszer,
  • saját fejlesztésű hardver elemek,
  • megszemélyesített, érintésmentes (proxy) kártyák a munkatársaknak.


Kapcsolatfelvétel >>>


 
Okos Régió GOP-2009-1.3.1/A Copyright © 2016-2020 Powered by: Sárkány Zrt.
All Rights Reserved